3 Ocak 2010 Pazar

sıkıldım ( yine )

bugün sıkıldığım için can sıkıntısından yaptığım bazı şeyleri size anlatıcam.

nefesimi tuttum. (49.32 saniye :/)
fm oynadım. ( galler milli futbol takımının başında 4 maçta 9 puan 5 averaj )
balkona çıkıp sokağa baktım. (afşar sokak)
ceza hukuku kitabına baktım ( centel/zafer/çakmut)
Francisco Franco liberacion de Barcelona isimli videoyu youtube üzerinden izledim (leo franco'nun akrabası değilmiş:/)
star wars - revenge of the sith isimli şaheserin kimi bölümlerini izledim.
sokağa baktığım balkonda sigara içtim. (camel natural)


3 yorum:

ahmetozyetkin dedi ki...

gunlerden bigun amerikadayim.genelde giderim kafama estiginde.ondan sonra kalacak yerim falan yok.para da cok yok.ucuz bi motel bulmak lazim.ama takildigim mekanlar hep lux hep janti oldugundan ucuz motel yok.sonra bi motele girdim.ufak tatli sirin bi aile moteli.sahibi de yasli bole sakalli uzun sacli bi adam.zamaninda dunyayi dolasmis turkiyeye de gelmis.gozunuzun onunde canlanmistir.iste o yardim etmek istedigini soyledi ve 200 usd lik odayi 100usd ye birakti.daha sora bana farkli konularda yardimlari da oldu.o artik babam gibiydi.artik yurda donus vakti gelmisti.ve ona veda etmemek olmazdi.aldim elime orta kalite bi fransiz sarabi sardirdim kese kagidina ve dogruca motelin yolunu tuttum.kapiyi tikirdattim.her zamanki gibi hic de sirin olmayan kedisi belirdi en basta.adami seviyordum karisini kizini da seviyordum..ama kedisini sevemedim olmadi.iste muhabbet ,eski gunleri yad derken,ben kalkayim dedim.daha turkiyeye gidicem sonucta.ona mailimi birakmak istedigimi soledim kizinin falan bigun buralara yolu duserse yardimci olmak acisindan.biraktim da.sora ona cok tesekkur ettim.elini siktim.boynuna sarildim.cok yardimlarinin dokundugundan dem vurdum.ve o dedi ki "evlat,biliyosun,zamaninda ben de evimi yurdumu birakip dustum yollara.orta amerika,kuzey amerika,ortadogu,afrika gidebildigim kadar gittim.ve gittigim yerlerde insanlar bana kapilarini acti..bugunde sira bendeydi sana kapilarimi actim.kim bilir belki de sira sendedir he"..gulumseyen gozlerle baktik birbirimize.insanlik topu aglara yuvarlamisti.sikilma mahmut.hayat sikilmamaya deger..

Orangensaft dedi ki...

adamın kızından ne çok bahsetmişsin:/ hayvan herif.

ahmetozyetkin dedi ki...

mahmut kiza sen takilmissin bak.ben oyle biri degilim kizlar.tanisalim mi??:/