22 Aralık 2009 Salı

portakal

teknik direktörümüz büyük şef'in güzel ülke hollanda için yazdığı bir şiir.

Biz Amsterdam'da her gece mehtaba çıkardık,
Keklerimiz neşe dolar zevke dalardık.
Sen ne güzel ülkesin
Benim güzel Hollanda'm

Fahisenin bolluğu,
Jigolonun büllüğü.
Sen ne güzel ülkesin
Benim güzel Hollanda'm

Gençlerin hayali,
Ülkende geçirmek günlerini.
Sen ne güzel ülkesin
Benim güzel Hollanda'm

Setlerle çevrili toprakların
Çünkü deniz seviyesinin altındasın
Ama sen kalbimizde en yukarıdasın.
Benim güzel Hollanda'm

Turuncu formaların,
Hücumcu hocaların,
Futbolun kralısın.
Benim güzel Hollanda'm

Red light,space cake ve magic mushroomun,
En kralını barındırırsın.
Sen ne güzel ülkesin
Benim güzel Hollanda'm

Tahta ayakkabılarına
Kurban olalım,
Yeldeğirmenlerinde savrulalım.
Sen ne güzel ülkesin
Benim güzel Hollanda'm

Hiç yorum yok: