3 Aralık 2009 Perşembe

komplo momplo

her ne kadar yıllanmış okurlarım bu korkunç komplodan haberdar olsa da ülke menfaatleri söz konusu olduğu için buraya da yazayım dedim, daha fazla insan teyakkuz haline geçsin istedim. oda sıcaklığında okuyunuz.

''geçti bor'un pazarı sür eşeği niğde'ye'' diye bir atasözü var, bilirsiniz. bilmeyen varsa da şimdi öğrenmiş oldu. işte geçenlerde bu söz aklıma takıldı. bu sözün ''artık iş işten geçti, fırsatı kaçırdın, geç kaldın, zamanında davranacağına malak gibi yattın'' gibi bir anlama sahip olduğu söylenir. ben öyle anlıyorum en azından. işte geçenlerde bu sözü, aklıma geldikten sonra içimden 10 kere falan tekrar ettim. tekrarlar sonuç vermişti. bizlere atasözü olarak yutturulmaya çalışılan bu lafın aslında ne gibi amaçlara hizmet ettiğini anlamıştım. yaşadığım o aydınlanma anından sonra dakikalarca titredim. tarihi bir ana tanıklık ediyordum. bu tanıklığın stresini azaltmak için sigara yaktım. 10-15 tane içtim üstüste. biraz öksürdüm, öksürmedim değil. sonra acaba sigara içerken nasıl görünüyorum diye gidip aynadan kendime baktım, akabinde bu hareketimden dolayı kendimden tiksindim, depresyona girdim, intihar etmek istedim, facebook hesabımı kapattım filan. sonra 3-4 tane prozac yuttum ve kendime geldim. artık facebook hesabımı tekrar açabilir statümü ''berk is back'' yapabilir, arkadaşlarımın ''oo hoşgelmişsin geri dönmüşsün, çok özlediiik'' gibilerinden mesaj ve wall postlarıyla muhatap olabilirdim. ancak facebook hesabımı kapatışımla tekrar açışım arasındaki sürenin 1.5 saat olduğunu fark edince hesabımı kapatmış olduğumu muhtemelen kimsenin anlamamış olacağını düşündüm ve tekrar depresyona girdim. kendime yabancılaştım falan. böyle gel-gitler, git-geller yaşadım. git-geller yazdığım şu esnada aklıma uri geller geldi. geldiği gibi gitti.

neyse esas konuya gelelim. şimdi dünyadaki bor rezervlerinin %70'i türkiye'dedir biliyorsunuz. üzerinde en çok geyik yapılan şeylerden biridir bu.


fwd: çok önemliii !!!!!!

> >>23487293847 milyar dolar değerindeki bor rezervlerimiz

> >>dış mihraklar ve işbirlikçiler yüzünden kullanılamıyor

> >>WATAN PEŞKEŞ ÇEKİLİYOR

> >>WATANINA SAHİP ÇIK UYUMA!!!!1!!11


tadında forward maillerle bor rezervlerimizin önemi herdaim hatırlatılır ve o rezervleri kullansak dünyayı ele geçirecekmişiz de bir takım hainler yüzünden direkten dönmüşüz mesajı verilir. işte ben de lan dedim, madem herkes bu konuda atıp tutuyor, hakkaten niye harekete geçilmiyor? işte bu sorunun cevabı, yazının en başında bahsettiğim atasözünde saklıydı. neydi atasözümüz? ''geçti bor'un pazarı, sür eşeği niğde'ye''. şimdi bu cümlede ''bor'' sanki bir yerleşim birimiymiş, niğde'nin ilçesiymiş, orda kurulan pazar kaçırılmış ve artık iş işten geçtiği için şehir merkezine geri dönülmesi gerektiği anlatılıyormuş gibi düşünüyorsun ilk bakışta. halbuki bu, dış mihrakların ve işbirlikçilerin bizlere oynadığı bir oyun aslında. toplumsal bilinçaltını bu atasözüyle(!) kontrol ediyorlar. atasözü(!) duyulduğunda, asıl anlamının yanı sıra ''bor madeninin artık önemini yitirdiği, pazar değeri kalmadığı'' gibi çağrışımlar da yapıyor farkında olmaksızın. yani o sözdeki ''bor'' ilçesi tesadüfen seçilmiş değil. sözün ikinci kısmı da ''sür eşeği niğde'ye''. peki niğde'ye baktığımızda ne görüyoruz? ne görüyoruz bilmiyorum ama neyi göremediğimizi çok iyi biliyorum: bor rezervi. evet niğde'de bor rezervi yok. sür eşeği niğde'ye diyerek dikkatimizi bor rezervi olmayan yerlere yoğunlaştırmamız gerektiğine inandırıyorlar bizi. ve sonuç ortada! herkes bi yandan bor rezervlerinin öneminden dem vurup bu potansiyelin kullanılmamasından şikayetçiyken mevzubahis atasözünün(!) yaptığı etki yüzünden kimse harekete geç(e)miyor :(


işte o aydınlanma anında bunlar geçti aklımdan sevgili yurttaşlarım. tarihi bir andı bu. ülkemiz için dönüm noktası olabilirdi. insanları bu konuda bilinçlendirirsem atasözünün(!) yaptığı etkiyi pasifize edebilirdim. işte bu sebepten dolayı bu yazımla sizleri bilinçlendirmeyi hedefledim ki siz de başkalarını bilinçlendiresiniz.

not: bu yazıyı herkese gönderin!! çok önemli!!!1!!!1 eğer bu yazıyı 7 gün içinde 777 kişiye göndermezsen the ring'deki kız telefon ediyormuş. sonra telefonun içinden çıkıp sana saçlarını yediriyormuş. benden söylemesi...

1 yorum:

betist::.. dedi ki...

bor'u gibi kaynaklarımız peş-keş çekiliyor:/