26 Aralık 2009 Cumartesi

cyfaill

sevgili sevim irem erzincanoğlu,

bugün 26 aralık 2009 ve dünyada geçirdiğin 19 yıl içinde doğum gününü henüz 5. kez kutluyorsun. beni tanımadan önce kutladığın doğum günlerini hiçe sayıp gerçek doğum günün olarak 26 aralık 2005 tarihini kabul ettiğini biliyorum. bu seni mutlu ediyor eminim. şunu söylemem gerekir ki; senin bu mutluluğun benim mutluluğumun yanında devede kulak kalır.

şimdi aklından geçiyor ''doğum günü benim, bu çocuk neden mutlu ?'' söyleyeyim SİE: mutluyum çünkü senin gibi bir arkadaşım var, mutluyum çünkü senin gibi bir arkadaşım gerçek doğum tarihini benim için hiçe sayıyor. mutluyum çünkü, sen arkadaşım olarak son 4 yılda her anımda yanımda oldun. umarım ben de senin yanında olabilmişimdir. SİE, 26 aralık senin için olduğu kadar benim için de çok önemli bir gün. eminim gelecek onlarca 26 aralık ta dostluğumuz sürüyor olacaktır. doğum günün kutlu olsun sevim irem erzincanoğlu.

seni seven dostun mci.

not: başlıkta ki kelime isminin galcesi.






birlikte resmimizi bulamadığım için böyle şeyler yaptım.


1 yorum:

Sevim Irem dedi ki...

seni çok çok çok seviyorum iyi ki doğmuşum :)
peki wall umdaki dedwydd pen-blwydd nedir? bunu sesli okumaya çalışıyorum baya komik oluyo :)