22 Kasım 2009 Pazar

(y)azıyorum, pt. V

• salam.

• ben ülkemi torrentte dosya seedleyerek temsil ediyorum, peki ya sen?!

• "peki ya bob?" diye bir punk grubu vardı bir zamanlar. n'oldu ki ona?

• domuz gribi: lord of the risk

v for vendetta'nın pdf formatında 11 adet çizgi romanını buldum. öyle mutluyum ki anlatamam. i believe in torrent.

• türkiye çöl devleti olmasın. (bakma, çok tematik bir insanımdır.)

• hayatımda sadece bir kere gülmekten altıma işeyecek hâle geldim. ne diim, allah o günleri bir daha yaşatmasın.

• bugün farkettim ki pırasa doğrarken de insanın gözleri yaşarıyormuş.

• rap severim derken ciddiydim bu arada. geçen gün george winston'ın "autumn" albümünü dinlerken sagopa kajmer'in "iskeletler diyarında bir et parçası" isimli şarkısının beatinin, bu albümün ilk parçası olan "colors/dance"'ten alınmış olduğunu farkettim. hey gidi. (george winston, autumn, 1980; sagopa kajmer, bir pesimistin gözyaşları, 2003)

•"iskeletler diyarında bir et parçası"nın 1998 yapımı "gemide" isimli filmden diyaloglarla harmanlanmış bir versiyonu da var. tamam tamam, "skit" diyelim hadi. ama çok sert, ouw yea, üstelik +18. (sagopa kajmer, pesimist ep 2, 2002)

• gemide'den:

-off... nabıcaz be kamil? anamız sikildi... artık cinayete girdik...

-kazaydı, anlatırız... hem herif pezevenkmiş, kimse siklemez...

-sen öyle san...sen öyle san... pezevengi öldür, bir cinayet; kızı al, iki adam kaçırma; kızı en az iki kişi sik, üç ırza tecavüz; her gece esrara takıl, nerden baksan dört içicilik; heriflerin cebinden paralarını al, beş gasp... bütün bu bokları yedikten sonra, polislerin suratına bakıp "kusura bakmayın abi, kaza oldu" diyemezsin... adamın götünden kan alırlar kamil, kan... hadi kız orospu, ki bu ipneler bakireydi diyolar... bakire kız nası orospu olur ben anlamadım gitti... offf, her şey karışık...

(...)

-bu dünya iki şeyden yıkılacak... bi binadan, bi de zinadan... allah sonumuzu hayır etsin... mahşer günü bütün binaları deniz geri isteyecek, batan bütün memleketler gibi... deniz kumu eninde sonunda geri alacak, çaresi yok bunun...


• tayyip. tayyip topu aldı, rakibini şık bir harektle geçti. kaleye gördü. tayyip. tayyip vurdu ve GOOOOLLL!!!



• selametle...

Hiç yorum yok: