18 Kasım 2009 Çarşamba

(y)azıyorum, pt. IV

• selami.

• kendimi şanssız hissediyorum.

• kimi zaman facebook'ta türk bayrağının fan'ı olan insanlar görüyorum. kederleniyorum resmen. x became a fan of türk bayrağı. oldu canım. (hide)

• became a fan of "become a fan" var bir de. oldukça yaratıcı. become a fan

• geçen gün arama butonuna "ara" yazıp arattırdım. baktım çok eğleniyorum bir de "search" yazıp aratayım dedim. sonuç: olağanüstü.

• sevgili üst kat komşumuz manisalı. manisa'dan dönerken mesir macunu getirmiş bize de sağ olsun. en son ne zaman mesir macunu yedim diye düşünürken bir ara cornetto'nun mesir macunlu dondurması olduğunu hatırladım. (aşk iksiri no. 1) bundan 5-6 sene öncesi. ha eksikliğini hissettim mi peki? hayır tabi ki.

• mesir macunu: tarçın, karabiber, yeni bahar, karanfil, çörek otu, hardal tohumu, anason, kişniş, zencefil, tarçın çiçeği, zerdeçal, hindistan cevizi, rezene, kebabiye, sinameki, sarı halile, vanilya, darı fülfül, kakule, havlıcan, zulumba, hıyarşembe, safran, iksir, kimyon, galanga, çam sakızı, mirsafi, meyan balı, şamlı şalı, limon kabuğu.

• mesut ünlü became a fan of mesir macunu.

• eski meclis başkanı bülent arınç'ın mesir macunu kapmaya çalışırken çekilmiş fotoğraflarını görmek için gereken malzemeler: bir adet google, dört adet anahtar sözcük (bülent, arınç, mesir, macunu) ve bir adet search butonu.

• morgan freeman'ın gülüşüne hastayımdır.

• komünist manifesto: engelssiz'seniz, engel sizsiniz.

• tayyip'ten devam, illaki.



•hörmetler.

2 yorum:

berkinho dedi ki...

bi de bu fan olma şeyinde mantık hatası var. mesela ben ajdar anık hayranıyım. ama ben ajdar'ın hayran sayfasına katıldığım zaman feysbuk tarafından ''berk denkel ajdar anık'ın hayranı oldu'' şeklinde lanse ediliyorum elaleme. lan ben zaten hayranıydım, hayranı olduğum için girdim oraya, oraya girince hayranı haline gelmedim ki. bunları düşünüp üzülüyorum mütemadiyen.

Orangensaft dedi ki...

http://www320d.mackolik.com/Nethaber.Statics/Images/news/b/v/bulentarincmesirmacunuyakaliyor.jpg