16 Kasım 2009 Pazartesi

(y)azıyorum, pt. III

• slalom.

• bir eczanenin vitrininde www.bebegimingazivar.com isimli bir web sitesinin reklamını gördüm. olgunlukla karşıladım desem de inanmayın. www.yokebeninamialisami.com

• fransız yapımı 99 francs diye bir film var. türkiye'de 9,90 ytl olarak yayınlandı. ortada bir yanlışlık olduğu kanaatindeyim. merkez bankası göreve!

99 francs güzel filmdir.

• erkin koray'ın it's so long isimli şarkısının girişini, uzunca bir süre cep telefonumun melodisi olarak kullandım. (bir eylül akşamı/it's so long, 1962, melodi)

muse'un yeni albümü the resistance harika! oldukça saykodelik, bir o kadar da progresif. uprising isimli şarkıda deep purple'ın demon's eye'ına birkaç nota ile selam ediyorlar üstelik. yoksa bana mı öyle geliyor?!

II. spinoza günleri'ne 17 gün kaldı. -evet, üşenmedim saydım. birincisinin ise kitabı yayımlandı istanbul bilgi universitesi yayınlarından. bakınız spinoza günleri

• espinoza gülleri.

• hazır idefix demişken; tüyap'ı kaçırmış yahut gidememiş olabilirsiniz ancak idefix'in 7. sanal kitap fuarı 22 aralık'a kadar devam ediyor. 250 yayınevi ve "meşhur" indirimlerinden istifade etmek lazım. www.idefix.com

• kitaplarınızı başkalarına vermeyiniz. zira ben kitaplığımı başkalarından aldığım kitaplarla yaptım. -anatole france

• kitap, mitap, falan, filan. -mesut ünlü

• sezyum sağ olsun, tayyip'ten devam edeceğim sanırım bir süre daha...



• sevgi, saygı, ham hum şaralop.

Hiç yorum yok: