15 Kasım 2009 Pazar

(y)azıyorum, pt. II

• şalom.

• deniz baykal karısını hiç sevmiyor ve ben buna gerçekten çok üzülüyorum.

• tez: ufuk yıldırım, antitez: fulden uras, sentez: ufuk uras. i love 90's.

• american history x'ten

(...)
-öfken seni tüketiyor, tanrının sana verdiği beyni kullanmanı engelliyor.
-tanrım liseden beri düşüncelerimden, duygularımdan bahsedersin. olanlar hakkında ne biliyorsun?
-bu durumu biliyorum, içinde olduğun durumu.
-içinde olduğum durumu nasıl bilebilirsin?
-bir zamanlar ben de herkesi her şeyi suçluyordum. çektiğim tüm sıkıntılardan, acılardan, başıma gelenlerden, yakınlarımın başına gelenlerden ötürü herkesi suçlardım. beyazları suçlardım, toplumu suçlardım, tanrıyı suçlardım... cevap bulamadım çünkü yanlış soruları soruyordum. doğru soruyu sormalısın.
-ne gibi?
-yaptıkların sana daha iyi bir yaşam sundu mu?


• babası dsp ilçe başkanı olan arkadaşımın bana hediye ettiği zeki sezer çakmaklarıyla sonsuza dek mutlu yaşayabilirim.

• ce-he-pe ya da ce-ha-pe. bence bütün mesele bu.

• mehmet ali birand'ı okulda görüyorum bazen. pantolonunu meme uçlarının hizasında tutma konusunda oldukça başarılı. aynı zamanda çok enkırmen bir insan.

• bazen anneme ben senden önce ölücem diyorum, tövbe de diyor. tövbe diyorum.

• hafızama kazınmış bir fotoğraf var. paylaşmazsam ölürüm.



• öptüm. ve gittim.

2 yorum:

taylan(C.C.) dedi ki...

o çocuk ordan kalkmaz.
www.rte.gen.tr

Orangensaft dedi ki...

o çocuk oradan kalktı mı bilmiyorum ama baykal koltuğundan kalktı. bkz: madde 2. geleceği gören mesut ünlü'ye öpücükler