14 Kasım 2009 Cumartesi

(y)azıyorum, pt. I

• selam.

• en sevdiği film "3 Küçük Ninja" olan bir arkadaşım var benim. yaş 23. bilemedin 24.

• sonbaharın geldiğini mandalina kabuğuyla sigara izmaritinin buluşmasından anlıyorum. turunçgillerle pek sevişemedik oldum olası.

• oldum olası lafından da tiksinmişimdir oldum olası.

• eve dönerken işlek bir caddenin kaldırımında ufacık bir çingene çocuğu gördüm bu akşam. bir buçuk-iki yaşlarında en fazla. hayata çok erken merhaba diyor şu çingeneler. neyse, badi badi koşarak önünde yürüyen kızları korkuttu ilk başta. kızların korktuğunu görünce de pek mutlu oldu. dayanamadım, adın ne senin diye sordum eğilerek. "balık" dedi. "balık" diye isim mi olur len dedim. güldü. "balık" dedi. on metre aşağıdaki bakkalı göstererek gel seni bakkala götüreyim annen kızmazsa dedim. hiç bir şey demeden tuttu yolu. o önde ben arkada girdik bakkala. bakkal şaşkın, biz mutlu. ne alayım sana dedim. "bomba" dedi. yok bomba almam çerez aliim ben sana desem de beğenmedi bu teklifimi. gitti portakallı olipslerden aldı bi' tane. hemen açmaya başladı. olips'ini açmaya çalışırken bi' tane daha bişi alsana dedim. bi olips daha aldı aynısından. başka bişi alsaydın yahu derken de dönüp gidiverdi. parayı ödedikten sonra izledim arkasından biraz. koşuyodu. mutluydu sanırım. mutluydum.

• balık.

• santralistanbul'daki yüksel arslan retrospektifini görelim, gördürelim.

• yatarken sigara içmek çok keyifli. yattıktan sonra içilen keyif sigarası var bir de. o başka.

• sabahlama niyetindeki bir tiryakinin saat 04:00'de sigarası bitmesin!!!

• cem karaca'nın raptiye rap rap diye bir şarkısı var. zilyon kere dinlediysem de sözlerini bir türlü anlayamıyorum. inat ettim sözlerine de bakmıycam. hanibenihüppeedeezikibandaaareprep.

• rap severim bu arada. ama sadece rap dinleyen adamı sevmem, sevemem.

• sınırlı sayıda insanın (3-5 kişi) bildiği bir göbek adım var. ben bile unutuyorum bazen. numeruskılauzıs.

• sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok: