16 Kasım 2009 Pazartesi

KİVİ NE GÜZEL ŞEY, GÜZEL ŞEY KİVİ


Korkma!! "Kivi" aslında "çivi"dir de zaman içerisinde "kivi" ye dönüşmüştür demeyeceğim zira oyle birşey yok zaten. Sadece merak ettiğim neden bu güzel meyvenin portakal,mandalin vs "C vitamini" depolarının yanında adı gecmez, üvey evlat muamelesi görür? Olay "C vitamini deposu" olmaksa bu da depo arkadaşım. Fiyatından dem vurabiliriz ama bu da kiviyi " piç meyveler*" kategorisine sokacak bir durum değil. Galiba buldum, tabi lan yerli malı değil oğluumm. En azından yerli malı haftasının okulda kutlanan bir gününde kivi yiyen arkadaşım olmadı hiç.Ben de cesaret edemedim ama bugun olsa yerim. Velhasıl kelam kivi iyidir, kivi candır dostlar, tüketelim.

Not: Wuffle'ın tatlı oranını dengeleyen yegane şeydir. Denemesi Bambi' de 6 lira.

*Piç meyveler: Cok fenadırlar. Bunların hakkında ilerleyen günlerde kötü konuşacağım.

2 yorum:

Orangensaft dedi ki...

zamanında cesaret edemediğimiz ama şimdi olsa yaparız dediğimiz ne çok şey vardır değil mi üstadım ?

betist::.. dedi ki...

Üstad güzel söyledin. Şimdiki nesli anlamıyorum ellerinde o kadar imkan var kii. ahh ahh..