11 Kasım 2009 Çarşamba

hoşbulduk yazısı

bu yazıyı sinan engin yazsaydı başlık kesin böyle olurdu. zira pazar gecelerinin bedavaya psikoterapi işlevi gören fantastik programı telegol'de üç lafından biri ''beşiktaş takımı'' olan, derdini anlatabilecek kadar türkçe bilen sinan abimizin (ne kadar az derdi var :/) normal hayatında da cümlelerine ''serdar ortaç şarkıcısı'', ''brezilya ülkesi'', ''serie a ligi'', ''durex prezervatifi'' şeklinde başladığına eminim; en az, yarın domuz gribi olsam babamın bunu kullandığım alkol ve sigaraya bağlayacağına emin olduğum kadar (nietzsche okuyorum, uzun cümleler kuruyorum, boyum 1.78).

dün telefonum çaldı, arayan mahmut isal'dı. ''seni benim ipatinga blogunda yazar yapmayı düşünüyorum'' dedi. seve seve kabul edeceğimi söyledim. ''eğer ipatinga'nın menfaatleri, ipatinga'nın bekaası için görev verilirse, brezilya halkı da bizi uygun görürse neden olmasın?'' diye ekledim. inanın ki parayı hiç konuşmadık. bizi biz yapan ipatingalılık ruhuna yakışan da buydu. ancak yine de tekliflere açığım. daha iyi bir blog, daha iyi şartlar, bir gün neden olmasın? sonuçta biz profesyonel yazarlarız.

o değil de, benim başarılı bir öğrenci olduğum geyiği var. böyle doğru dürüst tanımadığım tipler geliyor ''ya berk sen başarılı değil miydin? nasıl oluyor da alttan ders alıyorsun???'' filan diyor. ben alıştım buna, arkadaşlarım da alıştı. ancak bugün gösterdi ki mevzubahis geyik sandığımdan daha ciddi boyutlarda cereyan ediyor. sabah telefonum çaldı, arayan bilgi üniversitesi'nden bir kızcağızdı. ''berk bey siz misiniz? :) bu akşam abbas güçlü'nün programı var bizim okuldaa :) tarım bakanı da geleceeek :) gdo'lu ürünler tartışılacaaak :) hukuk fakültesi dekanlığından bazı isimler belirlendi ve o isimlerin programa katılması özellikle rica edildiii :) ama yine de siz bilirsiniz tabiii :)'' türünden şeyler söyledi. dekanlıkta da hakkımda böyle konuşan tipler var herhalde ''oo berk denkel mi? o çok başarılıdır :) vizelerde falan birinci oldu :) çok zeki bi çocuk :)''. abilerim, ablalarım; başarılı berk denkel 2 sene önceydi, mazide kaldı o günler. bugünkü geyiğe inanmayın, mit o. hadi bana inanmıyorsun ortalamama bak, son 15 finalden kaçına girmişim ona bak, bu okulu minimum kaç senede bitirebilirim ona bak (gerçi geçen yine 90 aldım ama arada olur öyle :):):):)). yok, eğer hukuk mukuk gibi boş şeylerle uğraşmadığımı onun dışında çok kafa biri olduğumu keşfettiyseniz ve beni onore etmeye çalışıyorsanız laflarımın hepsini geri alıyorum. hepiniz harika insanlarsınız, bir gün herkesi toplayın içmeye gidelim, gdo'lu ürünler üstüne sohbet edelim.

1 yorum:

Orangensaft dedi ki...

beni çağırmadılarrrr://