15 Kasım 2009 Pazar

başıma bir iş gelmeyecekse angelina jolie'yi beğenmiyorum


geçenlerde mesut'la konuşuyorum. ''mesut'' dedim, ''bunca zamandır konuşuyoruz ediyoruz, güzel bir arkadaşlığımız var, iyi ve kötü günlerimiz oldu, kah güldük kah ağladık, yeri geldi sana sigaralarımdan otlanman için izin verdim, yeri geldi çakmağım bittiği için bana çakmağını verdin, bunlar büyük fedakarlıklardı hep. şimdi sana bir soru soracağım ama çekiniyorum, korkuyorum vereceğin cevaptan.'' kendinden emin bir ses tonuyla ''korkma berk'' dedi mesut, ''sen korkarsan herkes ölür. bugüne kadar aramızda çok büyük görüş ayrılıkları olsa da birbirimizi anlayışla karşılamadık mı? mesela sen beşiktaşlısın ben galatasaraylı, sen camel içiyorsun ben winston. yani bu konulardan dolayı birbirimizi bıçaklayabilirdik de, ama gördüğün gibi farklılıklarımıza olan tahammülümüz sayesinde kuvvetlendi arkadaşlığımız.'' diye devam etti. mesut'un bu duygu yüklü konuşması karşısında kendimi tutamadım ve ağlamaya başladım, beni gören mesut da gözyaşlarına hakim olamadı. hüngür hüngür ağladık. sonra bu duygusal atmosferden aldığım cesaretle o sormak istediğim fakat bir türlü sormaya cesaret edemediğim soruyu sordum: ''abi sence angelina jolie güzel mi?''. büyük bir heyecanla ''değil abi, değil. sen de güzel bulmuyorsun di mi?'' dedi mesut. ''evet abi, yani bizim okulda okusa yazardım belki ama çok abartılıyor abi'' dedim ben de. mesut'un mutluluğu gözlerinden okunuyordu ''aynı düşüncedeyiz abi. senin de böyle düşündüğünü biliyordum içten içe. aylardır bana bu soruyu sormanı bekliyorum. bir an hiç sormayacaksın sanmıştım'' dedi sesi titreyerek ve tekrar gözyaşlarına boğuldu, mutluluk gözyaşlarına...
evet, mesut da pek beğenmiyordu angelina jolie'yi. yalnız şöyle bir sorun var. angelina jolie genel olarak beğeniliyor diye biliyoruz, ama kime sorsam pek beğenmiyor (5 kişiye sordum, tümevardım). birileri beğeniyor ama kim olduklarını bilmiyoruz. ben beğenmiyorum, sen beğenmiyorsun.. peki kim veriyor bu kadar oyu akp'ye arkadaşım?

1 yorum:

Orangensaft dedi ki...

south park kendisinin bitli olduğunu iddia etmişti.