19 Mayıs 2009 Salı

14 mayıs 2009 ipatinga sk-verder veremem maçı

ipatinga'mız,her zamanki gibi maç saatinden kısa bir süre önce,maça gidecek otobüslerin yanında binlerce taraftarıyla birlikte yerini aldı.ipatinga'lı futbolcular ve taraftarlar hep birlikte ipatinga marşları söyleyerek otobüsün kalkış saatini beklerken kara haber geldi:rakip korkmuştu ve maça gelmeyecekti.o an orada bulunan tüm ipatinga'lılar büyük bir hayal kırıklığı yaşadılar.onlar sahaya çıkmak,kaplanlar gibi mücadele etmek,rakibi ezmek ve evlerine görkemli bir zaferin verdiği hazla dönmek istiyorlardı ama rakip sahaya çıkamayacak kadar korkaktı.ipatinga'mız hükmen 3-0 galip ilan edildi ve adını çeyrek finale yazdırdı.taraftarlar ve oyuncular buruk bir sevinçle evlerine döndüler.

kısa süre önce rakip takımın sözde teknik direktöründen,şanlı teknik direktörümüz büyük dahi Büyük Şef'e şu mektup ulaştı:

ey yedi iklimin teknik adamı, futbolun sığınağı, yiğitlik membaı,

ey şefim benim halimden haberdar ol ve bu gönlü yaralıya lütuf ve merhametini gönder.senin gibi bir teknik direktör yok.başka teknik direktörler senin yanında ancak antrenmanda kuleleri dizebilirler.sen şefe ben bütün gönlümle itaat ettim.senin dostlarını dostum,düşmanlarına düşman.ben kendi halimde verder veremem ülkesinde teknik direktör bulunuyorum.sizin karşınıza çıkacak cesareti bulamadığım için beni bağışlayın yüce şefim.sizin karşınıza çıkma cesareti gösterenlere verdiğiniz cezayı gören her akıllı kulun yapması gerekeni yaptım yalnızca.umarım bana ve takımıma olan öfkeniz kısa sürede geçer.

eğer birgün sizin yanınızda bulunup,taktik dehanızdan bir nebze olsun nasiplenme şerefine erişebilirsem ne mutlu bana.satırlarımı sizden tekrar af dileyerek sonlandırırken size ve takımıza (her ne kadar benim bunu söylemek benim haddim olmasa da) daha nice başarılar diliyorum.

en derin saygılarımla,aciz kulunuz,dehanızın hayranı

yalakovic malakovic

verder veremem sözde teknik direktörü



sevgili ipatingalılar yukarıda bulunan satırları okuduktan sonra elbette hepimizin bu aciz takıma olan siniri bir nebze azaldı.şimdi onlara acımaktan başka çaremiz yok.korkak da olsalar,yaratıcılıktan yoksun da olsalar, onlar bizim büyüklüğümüzü kabul etmişken onları daha fazla ezmenin anlamı yok.

saygılarımla ipatinga sk kaptanı mahmut can isal.

1 yorum:

damarlı dedi ki...

hadsfkjsadfkjfdsa ne kadar aciz duruma düşmüşler hasdfjhasdjfas helal olsun hadsfkjashdfkaj